Proč blog?

Ahoj všem. Asi ze zeptáte, proč vlastně blog... Nechci nikoho unavovat čtením, je to prostě snaha pomocí mých zkušeností ukázat směr a možnosti použití glukozového senzoru k usnadnění dia života. 

Senzory mi pomohly moc. Už bych nechtěla být bez senzorů. Senzor Freestyle libre nebyl první můj senzor, který jsem používala, ale zatím jsem s ním spokojená a zatím neplánuju změnu. Záleží to ale i na pokožce, jak bude reagovat na lepení a záleží i na technických možnostech: přesnost mobilních aplikací nebo čteček... 

Pomocí blogu se tyto zkušenosti doufám dostanou mezi víc lidí (i ty co nepoužívají facebook). Zkušenosti jsou čiště moje, proto se mohou u jiného uživatele lišit. Obrázky, které jsem plánuji vkládat jsou také moje a pokud ne, uvedu zdroj. To samé platí i u zkušeností a dalších případných návodů. 

Tento blog plánuji převážně o senzoru libre, i když mám krátkou zkušenost i s jinými senzory a možná ji zmíním. Omlouvám se, že vypínám možnost komentářů. Myslím, že diskutovat lze lépe osobně nebo na sociálních sítích. I případné další dotazy, které nezodpovím v blogu, jistě najdete jinde.

POKUD MÁTE ZDRAVOTNÍ PROBLÉMY, VYHLEDEJTE LÉKAŘE A MOJE ZKUŠENOSTI BERTE POUZE JAKO DOPORUČENÍ, KTERÉ NEMUSÍ POMÁHAT KAŽDÉMU.

Pokud najdete aspoň jednu věc, která vám pomůže a ulehčí dia život, tento blog splnil svůj účel. Přeju nej glykémie ;-)






Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Zobrazení glykémií na hodinkách Garmin